Jeste li rezervirali svoj termin pregleda?
Kontaktirajte nas

Konzilijarni pregledi

Pregled fizijatra

PREGLED SPECIJALISTA FIZIJATRA

Specijalist fizijatar: Nikolina Kristić-Cvitanović, dr. med., spec. fizikalne i rehabilitacijska medicine

Doktorica Nikolina Kristić-Cvitanović, liječi pacijente svih dobnih skupina i liječi poremećaje koji zahvaćaju sve organe tijela. Specijalizirana je za vraćanje izgubljenih funkcija i sposobnosti. Uloga fizijatra u liječenju i rehabilitaciji pacijenata jest ta da liječi kroničnu i akutnu bol u mišićima te liječi mišićno-koštane probleme.

Indikacije za pregled specijalista fizijatrije:

• artritis,
  • tendinitis,
  • bilo koju vrstu bolova u leđima
  • ozljede povezane s poslom ili sportom.

Fizijatar liječi teške bolesti mišićno-koštanog sustava koje uzrokuju teška ograničenja pokretljivosti. Liječi novorođenčad i djecu s defektima, osobe koje prežive automobilsku nesreću i starije osobe sa slomljenim kukom. Fizijatar koordinira dugotrajni proces rehabilitacije za pacijente s ozljedom kralježničke moždine, karcinomom, moždanim udarom i drugim neurološkim bolestima, ozljedama mozga, amputacijama i multiplom sklerozom.

ULTRAZVUČNA DIJAGNOSTIKA BOLESTI MIŠIĆA I ZGLOBOVA

Ultrazvuk je napredna, precizna, ne invazivna, brza metoda, bez zračenja. Koristi zvuk visoke frekvencije kako bi stvorio sliku detektiranih tkiva te je izuzetno koristan u brzoj i preciznoj dijagnostici ozljeda mišića, tetiva i zglobova. Za sve rupture mišića, rupture tetive, upale tetive te izljeve u zglobu, ciste meniska i sl. predstavlja odličan alat prilikom postavljanja konačne dijagnoze.

Visoka razlučivost ultrazvuka daje mu prednost pred drugim radiološkim metodama kad su u pitanju dostupna tkiva poput ahilove tetive, patelarne tetive ili mišića prednje lože). Uz to ultrazvuk rebara, kostiju šake i stopala dobro prikazuje okultne frakture.