Poliklinika Glavić

za neurologiju, psihijatriju, internu medicinu i oftalmologiju

Ustanova za zdravstvenu skrb Glavić

za medicinu rada, djelatnost medicinsko-biokemijskog laboratorija,

djelatnost sanitetskog prijevoza, zdravstvenu njegu i fizikalnu terapiju

POLIKLINIKA GLAVIĆ

Ćira Carića 3
20 000 Dubrovnik

tel: +385 20 435 565
tel: +385 20 435 575
mob: 099 212 6424
fax: +385 20 438 387

info@poliklinika-glavic.hr

Radno vrijeme:
pon - pet: 07:00-19:00 h
sub: 08:00-12:30 h

GMaps
stetoscope (680x190)
Sistematski pregledi

Zdravlje čovjeka, prema definiciji Svjetske zdravstvene organizacije je:

„ Tjelesno, duševno, socijalno i ekonomsko blagostanje, a ne samo odsustvo bolesti. „

Suvremenim načinom života čovjek ima sve manje vremena za sebe i svoje zdravlje.

Redovitim sistematskim pregledima se možemo približiti idealu unaprijeđenja zdravlja, baš kao što je navedeno u samoj definiciji zdravlja.

Rano otkrivanje bolesti od iznimne je važnosti zbog pravovremenog liječenja s pozitivnim ishodom. Ranim otkrivanjem bolesti i pravovremenim liječenjem, a današnja dijagnostika i terapija daju nam puno mogućnosti, možemo raditi na kvaliteti života i otklanjati negativne utjecaje današnje svakodnevnice modernog čovjeka.

Treba imati na umu da se dobne granice za razvoj nekih kroničnih i najčešćih bolesti snižavaju, a i raspodjela po spolovima također se počinje mijenjati.

Sistematski pregled je preventivni pregled kojim se nastoji otkriti bolest u najranijem stadiju, još dok pacijent nema nikakvih simptoma bolesti, a rano otkrivanje bolesti u većini slučajeva omogućuje uspješno liječenje.

Preventivni sistematski pregledi složeni su prema preporuci Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), a prema Vašoj želji mogu se i proširiti . Preporučeno je obaviti sistematski pregled jednom godišnje ili jednom u dvije godine, ovisno o dobi, zdravstvenom stanju ili postojanju čimbenika rizika. Starija životna dob, kronične bolesti, pozitivna obiteljska anamneza i postojanje drugih čimbenika rizika opravdavaju i češće sistematske preglede.

Ako se tijekom sistematskog pregleda pojavi potreba za kontrolom od ranije prisutne bolesti ili se otkrije nova, predlaže se dopuna standardnog programa i vrše se dodatne pretrage ili dijagnostički postupci .

Sistematski pregled koji možete obaviti u našoj Poliklinici uključuje :

LABORATORIJSKA DIJAGNOSTIKA

• Klinički laboratorijski standard ( KKS, SE, GUK, kreatinin, acidum uricum, urea, AST,ALT,GGT, bilirubin, kolesterol, trigliceridi, kemijska analiza urina)

ULTRAZVUČNA DIJAGNOSTIKA

• uzv abdomena
  • uzv mokraćnog mjehura i prostate ( za muškarce )
  • uzv štitnjače
  • uzv dojki ( za žene )

OSTALA DIJAGNOSTIKA

• EKG sa očitanjem
  • Spirometrija

SPECIJALISTIČKI PREGLEDI